Atrask būdus pažinti pasaulį – „Time to Move“ kampanija sugrįžta į Lietuvą! Jei esi 13–30 m. amžiaus, sukurk kampanijai marškinėlius, kurie pristatytų pagrindinę kampanijos idėją, o tada laimėk kelionę su traukiniu po Europą!
Gali pasirinkti tokią kūrimo techniką, kokią mėgsti ar esi įvaldęs geriausiai: fotografuok, sukurk iliustraciją, piešk rank air pan.Tau tereikia įkelti savo darbą į konkurso puslapį, pateikti informaciją apie save ir nurodyti darbo pavadinimą.
Konkurso dalyviai varžysis dviejose amžiaus kategorijose:
- 13–19 m.
- 20–30 m.
Nugalėtojai gaus šiuose prizus:
- Abiejų kategorijų nugalėtojai gaus po „Interrail Global“ bilietą.
- 5 dalyviai, kuriuos išrinks Eurodesk tinklas, gaus po trijų mėnesių „Spotify Premium“ prenumeratą.
- Viešojo balsavimo metu daugiausiai simpatijų surinkusio darbo autorius gaus „Fjällräven“ kuprinę.
Konkursas vyksta iki 2018 m. spalio 31 d.